Zdrowa dieta bezglutenowa – jadłospis na cały dzień

jadłospiskolaz1kolor

Warto zaplanować posiłki na cały dzień z góry, dzięki temu wiemy co i kiedy mamy zjeść, a to pomaga nam trzymać się wyznaczonego planu.

Na blogu jest bardzo dużo przepisów na zdrowe posiłki: śniadania, obiady, przekąski i kolacje. Pomyślałam, że mogę stworzyć z nich gotowe jadłospisy dla osób na zdrowej diecie. Jeśli jesteście ciekawi z czego składa się moja zdrowa dieta to zapraszam tutaj.

1. ŚniadanieSzybki omlet z warzywami - świetne dla zapracowanych, przygotowanie to dosłownie kilka minut, nie trzeba nawet rozbełtywać jajek i używać miski! A do tego super zdrowe i pożywne.

śniadanie, omlet

2. Przekąskahummus - pasta z ciecierzycy jest świetną przekąską, zawiera dużo białka, a zabranie jej np. do pracy nie stanowi żadnego problemu. Polecam zjadać ze świeżym ogórkiem, marchewką lub np. rzodkiewką! Pycha :)

hummus-1

3. ObiadMakaron sojowy z tofu i warzywami - tofu poprawia humor <3 a do tego jest przepyszne! Wystarczy je odpowiednio doprawić. Polecam Wam bardzo ten przepis, jest bardzo prosty, a ciężko się później oderwać od jedzenia ;)

makaron-tofu-1

 4. Kolacjasałatka z serem haloumi - jestem wielką fanką sera halloumi, jest po prostu przepyszny, a nie ma w sobie żadnych sztucznych czy niedobrych składników. Sałatka wydaje się świetnym pomysłem na kolację, jeśli dołoży się do niej grilowane warzywa i troche ziaren (np. słonecznika) to stanowi prawdziwą zdrowotną bombę :)

SONY DSC

 

 

 

Co o tym sądzicie? Planujecie czasami jadłospis na cały dzień z góry? A może macie zaplanowany każdy posiłek w tygodniu?

 

Kolejną propozycję na zdrowy, bezglutenowy jadłospis na cały dzień znajdziecie tutaj

zdrowyjadlospis

 




  • http://ksiazkozaur.blogspot.com Książkozaur

    Ja mam zaplanowane wszystkie posiłki w tygodniu, bo w ten sposób nie wyrzucam jedzenia i łatwiej mi zrobić zakupy na cały tydzień w sobotę.
    Ale na Twoich propozycjach umarłabym z głodu ;)

    • http://www.grochemogarnek.pl Anna Sudoł

      Planowanie posiłków jest super! Sama próbuję się tego nauczyć.
      Na pewno być nie umarła z głodu! Serio, te przepisy mają w sobie dużo protein, dzięki czemu jesteśmy dłużej syci! Jajka, hummus, tofu i ser halloumi… Wszystko pyszne, sycące i bardzo zdrowe :)

      • http://ksiazkozaur.blogspot.com Książkozaur

        Wierz mi, wiem, co mówię. Od pół roku jem zdrowo i różnorodnie, nie wyobrażam sobie zacząć dzień od omleta z warzywami. Dla mnie to może być co najwyżej lekka kolacja ;) Pastę z ciecierzycy uwielbiam, ale z chlebem, a nie z ogórkiem (taka też na pewno jest pyszna, ale za godzinę byłabym głodna). Naprawdę bym umarła :D Obiadu i kolacji się nie czepiam ;)

        • http://www.grochemogarnek.pl Anna Sudoł

          Hihihi może to po prostu kwestia przyzwyczajenia i diety wegetariańskiej? :) Dla mnie taki jadłospis na cały dzień to aż za dużo :)

  • Pingback: Zdrowa dieta bezglutenowa – jadłospis na cały dzień cz. 4 | Grochem o Garnek()

  • Pingback: Zdrowa dieta bezglutenowa – jadłospis na cały dzień cz. 2 | Grochem o Garnek()