Zdrowa dieta bezglutenowa – jadłospis na cały dzień cz. 3

zdrowy jadlospis3 copy kolor

Lubie przygotowane wcześniej menu na cały dzień. Poprzednie odsłony (tu i tu) przypadły Wam do gustu. Dlatego poniżej przedstawiam kolejną propozycję jadłospisu z przepisów dostępnych na blogu.

 

1. Śniadanie – Placki bananowe  - najszybsze i najsmaczniejsze w swojej kategorii zdrowych i szybkich śniadań . Bezkonkurencyjne jeśli chodzi o ilość potrzebnych składników (dosłownie 2).

SONY DSC

 

2. PrzekąskaCrumble owocowe - kto powiedział, że po słodkim śniadaniu nie możemy zjeść crumble? Jednak tutaj słodycz przełamana jest nutą kwaśnych owoców co w połączeniu z kokosem daje naprawdę świetny efekt. Polecam dla wszystkich fanów idealnych połączeń!

crumble+5+of+1

 

 

2. ObiadZapiekany cammbert z figą - w tym daniu zakochuje się absolutnie każdy! Ser przygotowany w ten sposób jest wspaniały, mięciutki, lekko ciągnący. Uwielbiam pod każdym kątem, szczególnie w połączeniu z frytkami z batatów. Dzięki takiemu obiadowi nasz dzień będzie wyjątkowy.

camembert-z-figa+1-2

 

4. KolacjaSzparagi z sosem holenderskim - zawsze czekam niecierpliwie na sezon szparagów, jak tylko się pojawią kupuję pęczek i przygotowuje dokładnie w ten sposób. Zrobiony w domu sos holenderski to idealny dodatek i to właśnie dzięki niemu danie ze szparagów zyskuje zupełnie inny wymiar.

szparagi-z-sosem-holenderskim+1+of+1

 

 

Co sądzicie o takim jadłospisie? Nie zapomnijcie zajrzeć do poprzednich wpisów tej serii:

cz. 1

jadłospiskolaz1kolor

 

cz.2zdrowyjadlospis

Oceń przepis: 
Przepis na
Zdrowa dieta bezglutenowa - jadłospis na cały dzień
Opublikowano
Średnia ocena
brak oceny na podstawie 0 ocen




  • http://www.ladyofthehouse.pl Małgosia

    No nie….przecież to są dzieła sztuki!!!! Nawet nie próbuję wyobrazić sobie jak to może smakować nieziemsko….

    jestem n diecie,jestem na diecie, jestem na diecie;))))

    • http://www.grochemogarnek.pl Anna Sudoł

      Gosia, no wiem! Ja tylko tak raz na jakiś czas… Serio serio… ;)